Haber

Yemeksepeti ‘Baklava’ Projesiyle The Hammers Awards’ta Üç Altın Ödüle Layık Görüldü

Yemeksepeti ‘Baklava’ Projesiyle The Hammers Awards’ta Üç Altın Ödüle Layık Görüldü

 

Yemeksepeti, prestijli The Hammers Awards ödül programında üç farklı kategoride birinci oldu. Yemeksepeti sosyal medya ekibi, “Baklava” projesiyle “En İyi Gerçek Zamanlı Pazarlama İletişimi Ekibi”, “En İyi Sosyal Medya Ekibi” ve “Etkileşimde Fark Yaratanlar” bölümlerinde Altın ödüle layık görüldü.

 

Türkiye’de hızlı ticaretin lider markası Yemeksepeti, Türkiye’nin en prestijli pazarlama ödül programlarından The Hammers Awards’ta 3 Altın ödüle layık görüldü. Bu başarıda payı olan “Baklava” projesi şirketin sosyal medya ve gerçek zamanlı pazarlama yeteneklerini ortaya çıkardı.

Yemeksepeti’nin, birçok yarışmadan farklı olarak ödülün gruba verildiği, projesi ne olursa olsun ekibin motivasyonunu artırmayı hedefleyen The Hammers Awards’ta bu ödülleri alması, şirketin ekip çalışmasına ve yaratıcılığa verdiği değeri gösteriyor. .

Bu büyük başarıyı kutlayan ödül töreni, Meetup İstanbul kapsamında 24 Ekim’de Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirildi. Yemeksepeti’nin kazandığı bu ödüller, şirketin departmandaki aktif ve başarılı çalışmasını bir kez daha kanıtladı.

 

“Baklava” projesi ödülleri getirdi

Yemeksepeti’nin The Hammers Awards’ta kazandığı üç ödül de şirketin yaratıcı ve etkileşim odaklı çalışmalarını bir kez daha pekiştirdi. Ödüllerin arkasında sosyal medya grubunun hayata geçirdiği “Baklava” projesi yer alıyor. Bir Twitter kullanıcısının Eyüp’teki kaldırım taşını baklavaya benzetmesiyle başlayan proje, Yemeksepeti ekibinin hızlı aksiyonlarıyla viral bir kampanyaya dönüştü.

Taşı “Baklava81” koduyla etiketleyerek gerçek zamanlı ve gerilla pazarlama unsurlarını bir araya getiren Yemeksepeti, bu fırsattan yararlanarak indirim kuponu ekleyerek performans pazarlamasını bünyesine kattı. Bu hızlı ve yaratıcı entegrasyon, 20.000 kuponun iki gün içinde tükenmesini ve milyonlarca kişiye ulaşmasını sağladı. Proje Twitter üzerinden başlayıp Instagram ve TikTok üzerinden devam ederek etki alanını genişletti. Yaratıcı ve hızlı adımlar sayesinde baklava siparişlerinde iki günde yüzde 200’ün üzerinde artış yaşandı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu